• Domov
  • Novinky
  • Důvody, proč investovat do reklamních tašek a proč jejich dodavatele vybrat opravdu pečlivě

Důvody, proč investovat do reklamních tašek a proč jejich dodavatele vybrat opravdu pečlivě

Jste v procesu hledání reklamních tašek vhodných k předávání dárků, předmětů i firemních dokumentů a nevíte, jestli se Vám tato investice vyplatí a podle jakých kritérií vybrat jejich dodavatele? V tomto článku jsme pro Vás sepsali všechny důvody, proč se Vám vyplatí uvolnit část peněz komunikačního rozpočtu na nákup reklamních tašek, které budou plnit svůj účel a navíc pomohou s propagací Vaší společnosti.

Obsah

Reklamní tašky jsou skvělým prostředkem propagace Vaší společnosti a existuje hned několik důvodů, proč se do nich vyplatí investovat

  • ŠIROKÁ NABÍDKA, ZE KTERÉ SI VYBERE KAŽDÝ PODLE SVÝCH POTŘEB
  • VYUŽITÍ V OBCHODNÍM STYKU I PŘI MNOHA JINÝCH PŘÍLEŽITOSTECH
  • NÍZKÁ POŘIZOVACÍ CENA
  • VELKÁ PLOCHA PRO UMÍSTĚNÍ LOGA

Reklamní tašky nabízejí široké spektrum možností využití

Stačí se podívat na nabídku pár dodavatelů a velmi rychle si uvědomíte, že máte opravdu z čeho vybírat a stojíte před rozhodnutím, co z nabízeného upřednostnit.

Vždy máte na výběr z několika materiálů a rozměrů, přičemž nejčastěji kupované jsou igelitové, látkové a papírové tašky.

JAKÝ TYP TAŠKY ZVOLIT?

Pokud se jedná o Vaši úplně první objednávku, vyberte si tašky na víno. Lahve se šampaňským, červeným nebo bílým vínem či jiným alkoholem bývají častým dárkem pro obchodní partnery i zaměstnance při oslavách jubileí.

Investujte také do papírových tašek větších rozměrů, do kterých bude moci pohodlně umístit libovolné reklamní předměty Vaší společnosti a také firemní dokumenty, které jsou předmětem obchodního jednání.

Tip: Dejte si pozor, aby se reklama Vaší společnosti nestala nevhodnou.

Za málo peněz hodně muziky

Pořizovací cena tašek se pohybuje v řádech jednotek korun a přitom jsou skvělým prostředkem Vaší propagace, který neukousne velkou část z Vašeho komunikačního rozpočtu.

Množstevní slevy

Již nyní se snažte navázat spolupráci s dodavatelem, který nabízí množstevní slevy. Po krátkém čase uvidíte, že spotřeba tašek je opravdu vysoká a je lepší investovat do hledání dodavatele čas a nehledat při každé objednávce nového, který Vám bude schopen nabídnout v ten daný moment lepší cenu.

Na co všechno byste se měli zaměřit při výběru dodavatele

Každého zákazníka bude přirozeně nejvíce zajímat cena, kterou zaplatí, ale vždy byste se měli zaměřit i na další parametry, které jsme pro Vás sepsali níže.

Technologie použité pro potisk

Každá firma používá k vytvoření individuálních potisků jisté technologie, které se mezi sebou mohou lišit. Mnohdy mají výrazný vliv i na finální cenu tašek a jiných reklamních předmětů.

V nabídce se můžete nejčastěji setkat se sítotiskem, flexotiskem či digitálním tiskem. U jednotlivých možností se informujte o ceně za kus. Také se nezapomeňte zeptat, jestli je v případě technologie, kterou upřednostníte, určen minimální počet kusů, které musíte objednat.

Kalkulace

Řada firem umožňuje kalkulaci online. Tato varianta je výhodná zejména v případě, kdy si chcete porovnat více nabídek ještě před tím, než odešlete poptávku do konkrétních firem.

U kalkulace se nezapomeňte informovat o tom, jak ovlivní konečnou cenu počet tašek, které objednáváte.

Zajímejte se, jestli je firma schopna poskytnout množstevní slevy v případě, že budete objednávat pravidelně, vytvoříte hodnotnou objednávku a vyberete si i jiné reklamní předměty z nabídky.

Dodací podmínky

Dodací lhůta se může u jednotlivých objednávek lišit. U reklamních předmětů je rozhodující, jestli jste si vybrali některý z vytvořených motivů, nebo jste trvali na vytvoření individuálního. Podstatný vliv může mít i počet kusů na objednávku a náročnost vybrané technologie pro tisk.

Tip: Podívejte se, jak vysoké bývají investice do reklam u velkých firem.

Bylo by pro Vás při výběru dodavatele důležité, aby Vám byl schopen dodat i jiné reklamní předměty než jen tašky?

Slavomír Dušek